Zendesk - Daha iyi müşteri desteği oluşturun.
Zendesk, müşterilere kaliteli destek sağlamanızı ve işletmenizi kolayca yönetmenizi sağlayan bir araçtır. Birden fazla destek kanalında müşterilerinizi takip etmek ve sorularına yardımcı olmak için gerekli tüm araçları ve fonksiyonları sağlayarak, tek seferlik müşterilerinizi tekrar eden sadık müşterilere dönüştürebileceğiniz hızlı ve etkili müşteri destek hizmetleri sunabilirsiniz.
Müşteri desteğinizi yönetin
Zendesk, farklı endüstrilerdeki müşteri desteği ihtiyaçlarını ele almak için çeşitli araçlar içerir. Ana ürünü, başlangıçta web siteleri için oluşturulan ancak çağrı merkezleri, canlı sohbet ve sosyal medya entegrasyonuna kadar her şeyi destekleyen çok kanallı müşteri desteği sağlamaktır. Analitik ve raporlama araçları arasında, her ay aldığınız destek talebi hacmi, sorunların ne kadar hızlı çözüldüğü ve kaçının başarılı sonuçlarla sonuçlandığı gibi önemli istatistikleri bir bakışta görebilmenizi sağlar. Tüm müşteri desteği hizmetlerinizi tek bir yerde yönetmek, birden fazla kanalda birleşik talepleri kolaylaştırır ve müşterilerinizin hiçbirinin gözden kaçmamasını sağlar.
Mutlu müşteriler başarılı işletmeler için önemlidir
Zendesk ve özellikleri işletmelerin tüm destek hizmetlerini tek bir yerde tutmalarına ve müşterileri süreç boyunca takip etmelerine olanak tanır, bu da mutlu müşteriler ve daha fazla satışa yol açar.
Zendesk hakkında kullanıcı değerlendirmeleri
Eğer Zendesk denediniz mi? Düşüncelerinizi bırakın siz olun!